خانه/دسته‌بندی نشده/کپسول لاغری زوبوکس حاوی گلوکومانان
آخرین بروز رسانی: 19ام بهمن, 1401

کپسول لاغری زوبوکس حاوی گلوکومانان

گلوکومانان یک فیبر رژیمی است که معمولاً از ریشه گیاه […]

گلوکومانان یک فیبر رژیمی است که معمولاً از ریشه گیاه کونیاک تهیه می شود. از لحاظ تاریخی به عنوان غذا و دارو در فرهنگ های آسیایی استفاده می شده است. گلوکومانان ممکن است با جذب آب در معده و روده کار کند تا فیبر حجیمی را تشکیل دهد که یبوست را درمان می کند.

آیا کونجاک گلوکومانان بی خطر است؟
گلوکومانان به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود. دوز پیشنهادی 1 گرم است که 3 بار در روز با آب مصرف شود. حتما قبل از غذا مصرف کنید، زیرا در غیر این صورت تاثیری در کاهش وزن ندارد.

آیا کونیاک برای کاهش وزن مفید است؟

گلوکومانان ساخته شده از کونیاک ممکن است برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مفید باشد. یک مطالعه در سال 2005 نشان داد که مکمل فیبر غذایی محلول به افراد دارای اضافه وزن کمک می کند تا وزن بدن خود را کاهش دهند.

آیا کسی با گلوکومانان وزن کم کرده است؟
مطالعه دیگری که فقط از گلوکومانان استفاده کرد، نشان داد که به طور متوسط 5.5 پوند در طی 8 هفته وزن کم کرد، بدون اینکه تغییری در رژیم غذایی یا سبک زندگی ایجاد شود. پودر گلوکومانان (آرد) و کپسول بدون مواد شیمیایی خشن، داروهای عجیب و غریب، یا مواد افزودنی، به عنوان یک سرکوب کننده اشتها “احتمالاً بی خطر” در نظر گرفته می شوند.

چه کسانی نباید گلوکومانان مصرف کنند؟
پودر و کپسول گلوکومانان در صورت استفاده در مقادیر دارویی تا 4 ماه احتمالاً برای اکثر بزرگسالان و کودکان ایمن است. با این حال، قرص های جامد حاوی گلوکومانان احتمالاً برای بزرگسالان و احتمالاً برای کودکان ناایمن هستند. اینها گاهی اوقات می توانند باعث انسداد گلو یا روده شوند.

عوارض جانبی کنجاک گلوکومانان چیست؟
موارد رایج عبارتند از نفخ، اسهال، گاز معده، ناراحتی معده و آروغ (وارتون، 2019). این نادر است، اما گاهی اوقات گزارش هایی از واکنش های شدیدتر گزارش شده است. به عنوان مثال، مکمل ها می توانند در داخل دستگاه گوارش شما گسترش یافته و باعث انسداد شوند.

چقدر سریع می توانید با گلوکومانان وزن کم کنید؟
مطالعه‌ای در مجله چاقی نشان داد که مکمل‌های گلوکومانان به بزرگسالان دارای اضافه وزن یا چاق کمک می‌کند تا 8 تا 10 پوند (3.6-4.5 کیلوگرم) را در مدت پنج هفته کاهش دهند. مطالعات زیادی وجود دارد که این موضوع را تأیید می کند

برای کاهش وزن روزانه چه مقدار گلوکومانان مصرف کنم؟
برای کاهش وزن: حداقل 3 گرم گلوکومانان باید روزانه در سه دوز حداقل 1 گرمی، همراه با 1 تا 2 لیوان آب قبل از غذا، در چارچوب یک رژیم غذایی با محدودیت انرژی مصرف شود. برای کلسترول: حداقل 4 گرم در روز گلوکومانان در یک یا چند وعده.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

نظر شما برای ما با ارزشه

کپچای خودکار *Captcha loading...